Nye medlemmer er velkomne

Alle er velkomne i foreningen - det koster 350 kr. årligt at være medlem, heraf går de 150 kr. til personlig opsparing.

Som medlem

får du ret til at deltage i den årlige auktion ved generalforsamlingen

er du måske heldig at vinde et kunstværk til eje

har du mulighed for at at "vinde" foreningens værker hjem indtil næste generalforsamling

bliver du orienteret om aktuelle udstillinger

er du med til at støtte det lokale kulturliv

kan du deltage i de aktiviteter, som foreningen arrangerer

Du kan tilmelde dig ved at kontakte en af bestyrelsens medlemmer, eller ved at udfylde denne formular, så kontakter vi dig efterfølgende.

Kunstforeningen Carl Nielsen af 1977 © 2020